صدای سکوت







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





صید دل

  درکنج لبت عشق دلم، خانه گذیده ست             صید دلم ازخال لبت ،دانه گذیده ست

 ازبس که کلام نگهت ،سوخت دلم را                   خاکستردل ،گوشهء ویرانه گذیده ست

ازقندلبت گوشهء چشمی ،به دل من                 دل جرعه ای ازآن لب پیمانه گذیده ست

افسانهء چشم سیه ات قصهء عشق است               دیوانه دلم قصهء جانانه گذیده ست

ازرنگ وریا تنگ شده سینه ء تنگم                          اززهدفروشان ،ره میخانه گذیده ست

ترسم نرسد ،عشق دل من به مرادش               عاشق نشده چون ره فرزانه گذیده ست

درخانهء دل عشق دگری راه ندارد                     عشقی که نگاهم، زحرمخانه گذیده ست  

 آیدین دی، گه آیدین بویله بیر شعری یازانماز        آن شورنگه ، این همه دردانه گذیده ست    

                                                                                  آیدین



نظرات شما عزیزان:

آتنا
ساعت22:20---13 اسفند 1390
قالب خیلی قشنگی داری ممنون ک ب وب من سرزدی مطالبت هم تووووووپ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مجید در 1:25 | |